Har jag packat allt?

Godmorgon!
 
Om ni läst mitt förra inlägg så vet ni att jag ska till Stockholm i morgon. Jag har alltid kännslan att jag glömt någon och det är väl inte så konstigt för nästan varje gång så har jag glömmt något, det kan vara alltifrån strumpor till mobilladddare till smycken. Jag lyckas iaf alltid glömma något, men nu kom jag på en jätte smart idé tycker jag själv iaf ;) Jag skriver upp allt jag har packat ner och om jag glömt något så skriver ni det i kommentarerna haha! (hjälp vad pinsamt detta kommer bli)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Rebecka - hårdrockstjej som bloggar om skönhet och vardag säger:

Datorladdare, pincett, parfym, duschgrejer, vet inte hur länge du ska vara borta haha :)

2013-10-30 | 09:08:16
Bloggadress: http://citrusljus.blogg.se
Isabelle säger:

Tandborste och tandkräm haha ;) Och typ parfym, kamera och så :)

2013-10-30 | 19:13:55
Bloggadress: http://Isabelleengstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback